6 juni 2011

Den lilla människoapan

Har inte hunnit redigera fler bilder från Furuvik, började med min trevliga minsta modell nämligen. Vet inte varför dom är suddiga, hade inte intagit morgonvin ens. Är iaf väldigt nöjd över att ha orkat släpa runt på kameran en heldag, för nu har jag en del härliga djur att bjuda på. 

Som liten ville jag ju jobba på zoo, då Jonas Wahlström var en stor idol efter ett skansen besök som liten tös. Minns det som om det vore igår där han modigt står och poserar bredvid mig, med den stora snygga ormen. Han var kung det ska jag säga er!

På tal om det så vill jag bara påpeka att ni inte kan lura mig för evigt. Även om jag inte minns vad jag gjorde för en timme sen, så är det nämligen så att mitt långtidsminne är extremt bra.. Så don´t fucking mess with me.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar