1 aug. 2011

Livet i en kappsäck

Det kommer bli en hel del mer av den varan, jag har nämligen fått jobb i Sthlm men ingen lägenhet. Mitt leverne som bil-nomad har jag iofs övat på en stund så det kommer nog gå bra.

Förresten så drar jag till Norge imorrn (2 v) och jag tippar på att jag kommer slå mitt eget packningsrekord med råge. Ska fira mina 30 år med stora släkten och jag har tonvis av prylar som måste med. Stekpanna för fan, den får jag inte glömma, för den som finns ger mig hjärtinfarkt av blotta tanken. Glömskan är min värsta fiende och det är mycket som ska kommas ihåg nu.


Jag har inte gjort slut med bloggen. Just nu är det mycket som händer och frånvaron här orsakar samma ångest som en vissnande blomma. Saknar att sitta här i hemmet med ett smattrande tangentbord.


Kan vi godta nåt ströinlägg fram till sep???






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar