26 maj 2010

Tjejkväll 27/5

Jag vet att jag tjatar men jag är liksom lite ansvarig för en del av marknadsföringen där. Det är alltså kvällsöppet här i Gävle 18-22, med massor av erbjudanden och festligheter.

Shoppar man för mer än 300 kr hos centrumsamverkans medlemmar så kan ni inkassera en gratis kryssning hos viking line. Vem vet, kanske ni får Niklas som kryssningsvärd, han har noll servicekänsla men det löser sig nog. Mutor i form av kaffe, vin och cigg brukar funka!!

Så följ ballongerna så hittar ni till rätt butiker, vid oklarheter så får ni väl ringa mig då. Tur att jag är tungviktare för att jag ska gå runt och lämna ballongerna imorrn och har hört ryktas om att det ska bli blåst.


2 kommentarer:

  1. hej tjejen, jag skall försöka börja blogga igen.
    www.hannahgotland.wordpress.com

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej där! Din kommentar är detbästa jag fått ju <3 men jag mår mkt mkt bättre psykiskt nu...fick ett telefonsamtal från en som bara fråga hur jag mådde och det kändes bra :D Men det är åt skogen med mig åndå nu...aldrig mått såhär dåligt :( Fått en infektion i munnen å halsen pga av en tand!!!
    puss å kram

    SvaraRadera