10 feb. 2011

Dagens fotoutmaning: Detta gör mig glad

Oj, det finns mycket som glädjer mig. Förutom allt jag beskrev i kvällens tidigare inlägg+ Hera, så gillar jag även blommor, färg, framförallt att pyssla och inreda. Har tappat det något då vi bor på HELA 41 kvadrat....

Dagens glädjerus får tillägnas mitt gigantiska fyndbehov. Jag har sökt med ljus och lykta efter en unik mugg på loppis, sökt i evigheter faktiskt. Dagen är kommen!


Mitt bästa tips. Lökarna är vansinnigt billiga just nu, en hyacint eller krokus kostar en knapp tjuga!

Morgondagens fotoutmaning: Tokigt! Det får bli efter jobbet om jä häle mä..

3 kommentarer:

  1. Muggen var ljuvlig älskar också udda muggar som man kan ta en god kaffe eller the det blir lite lyxigare då...kanonfin...

    SvaraRadera
  2. åh så fint...
    Tänk att ha lite pyssligt och kreativt inom sig.

    Vad gör du om dagarna? Vill ju ses..
    kram

    SvaraRadera
  3. Så fiin !
    Ja visst är det hemskt?!
    Idag blev inte heller så bra för mitt hjärtegryn.. blïr så ARG .
    Men dagis har tagit upp ämnet ordentligt nu .

    Ha en trevlig helg !

    SvaraRadera