3 feb. 2011

Dagens fotoutmaning: En familjemedlem

Det är min farmor som passande nog fyller 89 år imorgon. Hon är en pigg tant som funderar på att lägga bilnycklarna på hyllan. Det grämer henne dock, att hon då inte kommer kunna köra till bingon!

Jo jag slog ju huvudet precis i minnet häromdan. Det tycks ha gjort underverk för jag har nämligen kommit ihåg att posta ett grattiskort med lott.... En sista smäll var vad som behövdes!

Bild smygtagen med iPhone

Morgondagens foto utmaning: Min hobby

2 kommentarer:

  1. Så vacker hon är din mormor !
    äsch snäll.. tja kanske hon led av hunger och kyla så jag kunde inget annat göra än att ta in henne :)

    SvaraRadera
  2. Vilket sagolikt porträtt på en mormor. Min mormor är 87 år & kör samma gamla SAAB fortfarande, hon tar hellre sparken eller cykeln nuförtiden. Men ibland puttrar hon igång den gula faran.

    Älskade mormödrar, vad fina de är.

    KRAM LISA

    SvaraRadera