2 nov. 2011

Spegel spegel på väggen där


I födelsedagspresent av min bästis bitterbögen så fick jag ett presentkort. Bitterbögar hatar nämligen fula människor och nu fick det lov att vara slut med rynkor och små spetiga läppar.

Så igår var det då dags.

Det ser helt ok ut, kan inte påstå att jag känner mig direkt snyggare men det var ju kul ändå. Jag har blåmärken vid alla nålsticken, vilket gör att det ser ut som om jag åkt på en smäll, fläskläpp;) Har vid några tillfällen fått panik då det är som små ärtor i munnen som inte hör hemma. HYPERVENTILERA

Rynkan i pannan är utfylld och kvar är vad som ser ut som ett litet ärr av botten på sat tyget, HARRY POTTER MUCH.

Superkul ju, nästa gång blir det botox så att den där rynkan aldrig mer får liv:P




-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar