11 apr. 2012

Lite glossy

Man blir ju alltid lite lycklig när man får post som inte innebär slutet på lönen. Vilket för övrigt gick jävligt fort den här månaden. 

Glossyboxen piggade upp.  
 Håroljan funkar bra men krämerna till höger luktar hästskit, det är inte riktigt min arom.
 Nu gäller det bara att komma ihåg att använda dom här grejerna, jag känner mig själv. Man tror plötsligt att man är naturligt snygg och behöver varken smörja händerna, borsta håret, eller ens duscha håret tillräckligt frekvent.

Men man så menar jag naturligtvis jag, även om jag blivit betydligt bättre på att borsta håret. Kör säkert genom luskammen ett par gånger i veckan nu för tiden!
 Jag tyckte förstås att asken var det bästa av allt. Snyggt skit
Natti natt gullhöna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar