13 maj 2012

Här var det cirkus

Jag hängde med Nikki idag medan hennes morsa jobbade

 Vi laddade för cirkus i en väldans massa timmar innan det var dags. Inte särskilt psykologiskt att lägga showen på eftermiddagen.
 Den här 12 åringen var ytterligare en meter upp i luften innan det var över, duktig.
 Den här snorhoppan tappade flera av sina illrar i golvet. Ett ypperligt exempel på att cirkusar bör sluta utnyttja djur i sina uppträdanden.
Varje år tog min pappa mig till cirkus när jag var liten, den jäkla cirkusen måste varit enorm. Inte bara för mig som liten.
 Kolla coolaste cirkusdvärgen som reser runt med mammsi och pappsi.


Nikki- Nej jag vill inte ha sockervadd

Jag- Skärp dig

Nikki- Jag orkar inte

Jag- Ät bara till du spyr då, man måste äta sockervadd på cirkus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar