4 maj 2012

Härligaste blommen ever.

Vi åkte in till människobyn igår för att ta vara på en sjukt härlig vårdag. Det är svårt att förklara exakt hur bra det var utan att svära. Det var en jävligt skön dag men när det blåste så blev det fan riktigt kallt. 

Körsbärsblommen är i princip så vacker att man aldrig vill gå hem.

 Vilket passade bra eftersom Hera strejkade.

 Bränn fast det här på hornhinnan till den tid när alla löven faller.

 Vi såg Susannah från Trinny och Susannah. Jag var sjukt nervös att hon skulle se mig,  jag kör fortfarande med kjol och mina hyperhöga easytone jympadojor, snyggt är ordet.

 Det finns mycket som är skit med Stockholm men en av de saker som är så himla bra, som väger upp. Det är när man en dag som denna, möter ofantligt mycket glada människor. För varje leende man möter så byggs "må bra kontot" upp, det är bra det.


Nu hoppas jag att internetuppkopplingen håller i sig, annars kommer någon på tele2 snart få sig en avhyvling.

//Jobbledig och förväntansfull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar