20 nov. 2009

Får man kalla kärringjävlar för kärringjävlar???

Blev utsatt för en kassakupp på coop igår. En kärring som nästan doppade snoken i munnen och kunde fläta ihop näshåret med de i öronen.

Undrar hur hon försvarade sitt beteénde för sig själv?? Hon ställde sig bredvid mig, smet lite före. Jag stod alltså med ett berg av varor i famnen och hade det långt besvärligare i kassalinjen än vad hon och hennes näsa hade. Jag trycker mig förbi igen för att få lägga varorna på bandet före snoken. Jag simulerade ett samtal i huvudet men slapp använda det då hon trots allt bara frustade av ogillande!

Så hur kommer det sig att vissa damer blir till kärringar, som i sin tur blir till kärringjävlar? Brist på dopamin ligger ju högt i kurs, ska grunna lite på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar