17 feb. 2012

Vem är lat nu din lata jävel

Jag gick in på bua efter jobbet för att köpa middag. Kom ut med detta. Jordgubbar, choklad och grädde.

Det hade varit trevligt om jag kunde tända ljusen men sambon är bortrest och jag är visst inte betrodd med eld? Kan man trixa till nåt med ugnen?

 Chokladmoussen är LCHF med ca sisådär 3-4 gram kolhydrater per portion. Om du inte är ett jävla moussevrak såklart.

 På tal om nyttigheter. Vet inte om jag berättade om en fiende som jag träffade på gymmet?

Iaf så satt jag och cyklade. Fram kommer satan och säger "ta inte i för hårt nu din lata jävel" Ja på riktigt han sa så. Idag hade vi en reunion och trots all min ilska som jag burit sedan sist, så tyckte jag synd om honom, Inte bara för att han är ful (ett inslag som visar på stor mognad). Det visar sig att han är svag också, cyklade bara på halva mitt motstånd och ögonen höll på att ploppa. Stackars, fula, svaga du.

Jag har alltså vunnit mot honom nu.


Jag tog en bild på honom men den är för privat bruk (läs darttavla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar