20 maj 2012

Vadå helgen är över

Orättvist!

Jag som inte hunnit med tillräckligt mycket. Fast igår tog jag kärran till Uppsala för att köpa en cykelsadel för breda arslen. Passade på att fika lite, promenera med en klasskompis från entreprenörskolan och gå på foto utställning. Det var ingen fotokonst som fångade mig så jag struntar i att berätta vem det var.

Idag kom Hera och gubben hem, mysigt. Förutom att Hera hade en fästing i pullan! Efter en snabb kisspaus i vår lill skog så hade hon 3 till. TOTALT 10 ST IDAG....

Så vidrigt att det finns knappt. Jag skulle mycket möjligt kunna dela säng med en fästing as we speak. 



Ps: Sadeln funkade, den gled inte alls in i arslet och orsakade smärta så som den förra. Tog en kvällsrunda på några kilometer och överlevde helt bekymmersfritt.

1 kommentar:

  1. lämna fästingen hemma och ta gubben och hera till medskogssjön på fika i sommar.
    TAck snälla för dina röster, inget är bestämt än vilka som vunnit..
    F.rom nästa helg börjar dom presentera dom 12, fördelat mellan mest röster och bäst motiveringar...huh jag som skrev min så snabbt:(

    SvaraRadera