18 apr. 2010

Ej för känsliga personer

Jag lämnar inte hemmet utan smink, och det är av en ganska giltig anledning. Jag ser ut som skit! Har nu sminkat bara halva trynet i utbildningssyfte

Enda anledningen till att jag nu släpper in er i sängkammaren är för att jag så gärna vill vinna brynen! De ser inte ens så skabbiga ut som dom kan göra nu, för jag färgade dom förra veckan.

Alltså jag kräks på den där bilden, fy fan, man ser väl lite bättre ut när man är brun men ändå.

Finns det någon som uppriktigt är snygg helt utan smink?? Speciellt när man är ljus som jag, varken ögonbryn eller fransar syns. Grattis isåfall men jag tror dig inte. Smink finns av en anledning, varför vara halvful när man kan vara helsnygg. Jag är nog släkt med Maria Montazami ändå:P

Nä men helt ärligt, lite smink kan inte skada många gånger... (Matilda, du behöver inte sminka dig när du jobbar natt... Inte meningen att du ska ta åt dig:P)

Nu måste jag skynda att sminka resten innan jag glömmer bort det och går ut. Korttidsminnet existerar inte!

2 kommentarer:

  1. haha jag tar inte åt mig heller :p jag är för lat för att orka sminka mig helhjärtat :D
    ögonbrynen brukar jag fylla i varje dag, för dom syns knappt annars, men de är väl allt ;) hehehe

    SvaraRadera
  2. hehe bra, eftersom vi precis hade pratat om det så var det lika bra att förtydliga:)

    SvaraRadera