10 jan. 2011

Tvärdöd

Är hemma igen, skönt det var en jobbig dag med det sämsta humöret.


Ingen nattsömn+ slask+ blåst+ halka+ stressad+ hungrig. Det var dessutom en rätt svår intervju med många frågor.

Det gick rätt bra men eventuellt så är det där jobbet för monotont för mig. De uttryckte på olika sätt sin rädsla över att jag skulle bli uttråkad. Står det damp i pannan på mig, eller var det min oförmåga att sitta still på stolen som avslöjade mig??! Vi får se hur det blir men jag ber till Buddha att någon annan hör av sig:)


Edit: glömde för bövelen berätta att de spelade klassisk musik i receptionen. Jag menar, usch, hur tänkte dom då? Passar det mig, njäj

Omotiverad bild

1 kommentar:

  1. vilken bild, den älskar jag.
    Hahaha, va kul med din intervju.
    Jag måste ha ett jobb där det händer något hela tiden, håkan säger tvärtom.
    Skulle bli knäpp på ett ställe där jag gör lika saker hela tiden.

    Stor kram

    SvaraRadera