22 sep. 2010

Bajsmannen och björnvittring

En härlig dag i skogen, mycket kantareller, strååålande sol, glada hundar och ja just ja, stanken av SKIT.

Tore rullade sig i vad som misstänks vara människo-kacka och efter att ha sekundärsmittat Hera, så var det bara för mig att rulla upp byxorna och hoppa i en iskall sjö!  Hon hade nämligen baja i ansiktet så det var dränkningsförsök på hög nivå, stackars hynda, stackars mig...

(Här är bajshunden med Matte. Bry er inte om kvalitén på den här bilden för den var helt svart innan. Måste ha kommit åt inställningshjulet..)


På vägen tillbaka så gjorde bajsmannen sig ett försök på björnbajs också, bläää!

Tur att Hera älskar att duscha. 6 schamponeringar senare så är stanken av skit utbytt mot doften av milk & honey.

  

3 kommentarer:

  1. ja fy fan. det var riktigt trevligt ända tills min skitunge badade i skit! fy satan vad han luktade!
    och nu vet jag inte om jag vågar åka ut till bovik igen, med tanke på den senaste bajsblaffans ägare :S uscha. hera skrämde mig fan när hon morrade till skogen :S

    SvaraRadera
  2. Haha ja men det kan ju ha varit något annat hon morrade åt:) Björn bajjan var ju inte dagsfärsk.

    Tycker att vi provar igen!

    SvaraRadera
  3. det var gaaaaranterat en björn hon morrade åt ;) haha.
    isåfall åker vi till skåne å plockar svamp!

    SvaraRadera