2 sep. 2010

Skaka roooompaaa

Jag står nämligen och skakar på min webtrainer, utöver att den låter så högt så är jag rätt så nöjd med den. Nu brukar ju jag vilja visa en illustrativ bild men inte på mitt arsle, herregud nej. Vi tar nån annans, gillar den här bilden, tycker den är lite kul!

Har jag invigt er i mitt vad med mig själv? Tror inte det men jag ska ju i alla fall vara en snygg 30 åring har jag tänkt. Skulle sitta fint om jag gick ner en sisådär 25-28 kg.

Nu brukar jag få en standardkommentar. Vadå såå mycket, behöver du verkligen det? Svaret är jaa, bara för min egen skull inte för andras. Det är den vikten som jag höll i flera år och som ingen påpekade var fel då. Jag använder sällan kläder som visar exakt hur mycket fläsk jag har!

Hur ska det här gå till nu då?
  • Mer motion och mindre portioner.
  • Jag måste pröva hålla min magkatarr i schack, så att jag kan känna att jag blir mätt. Tror faktiskt att skogshuggarportionerna är den största boven. 
  • I övrigt så tänker jag "unna mig" (som det så fint heter) en gång i veckan.
Det var väl allt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar