11 nov. 2010

Dagens nära döden upplevelse!

Körde 110-120 på motorvägen, tittar i backspegeln och biljäveln bakom tror att han kan köra över bilen eller nåt??!! Ser bara grillen på hans pickup så ni kan ju fatta att han var nära...

Jag påpekar för honom att han är dum i huvudet via en lätt fingervisning.

Då börjar idioten preja mig av vägen, i 120!!!

Obs: jag har bytt till vinterdäck:)

Jag är skitarg! Hade jag inte haft bråttom så hade jag troligtvis följt efter honom till jordens ände.

Måste dra, ha en trevlig kväll. 

Edit: prejningen var en medveten handling. Han åkte upp jämnsides, stirrade mig i ögonen och prejade. Mordförsök för fan

3 kommentarer:

  1. Det där känner man igen. Någon trampar på gasen ordentligt och slickar ens röv i hög hastighet. Det du bör göra är att strunta i personen bakom och bara köra normalt. Varken höga eller sänka hastigheten. Om han har bråttom får han vänta på dubbelfil.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du tog regnr och anmäler honom! ",

    SvaraRadera
  3. vilken idiot, inte undra på att det blir olyckor..
    usch.
    Ha nu en bra helg

    SvaraRadera