18 nov. 2010

Skabbtroll!

Inser att jag än en gång åkt på affären i pyjamas.

Efter påtryckningar så bestämde jag mig för att storhandla på Lidl. Jag gillar inte dom, tycker att det är drygt att åka till flera butiker för att det inte finns allt där.

Va fan är grejen med kassan förresten, haha är dom helt knäppa. Jättelångt kassaband men ingenstans att packa. Nu åker jag till Ica och handlar resten, det gick inge bra den här gången heller..

Tid är pengar!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. precis min tanke, går ju inte att packa man blir galen...så dåligt koncept...ica är bäst
    Annica i södertälje

    SvaraRadera
  2. Jag orkar heller aldrig handla på Lidl pga varubanden! Ica är bäst! :)
    Trevlig helg!
    MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera