1 jan. 2012

God fortsättning

Vilken jävla dyngfest det var igår!

Eller inte.

Senaste nyårspartyt där jag varit riktigt oredig var nog millenium (Läs minns inte, men kan ha varit så). Dags att skärpa upp sig och till sig lite kanske. Men jag duschade åtminstone innan maten (inga smelly cats vid matbordet), bytte kläder och gjorde till mig med en donut i håret. (Bästa julklappen till mig själv, precis vad en latmask behöver.)





Maten bestod av en julklapp god som få. Skaldjursplateau från HAV. Självaste Plura stod bakom disken. Man skulle tro att han borde sitta hemma och suga i sig nyårssnapsen, istället för att arbeta. Själv drack vi Cava Codorníu som var väldigt prisvärd lär jag säga ++++




Jag föredrog dom inlagda räkorna, hummern och tonfisksnittarna. Såserna var väldigt goda, jag ääälskar sååås. Räkor är alltid gott men det är ju ett elände att skala.


Lilla Snuva i nyårstassen. Hennes favvo var hummern, fint ska de va!



Hoppas på ett år fyllt av framgångar. XOXO

1 kommentar:

  1. God fortsättning på nya året :)
    Såg ju riktigt smarrigt ut!

    Ha det gott :)

    SvaraRadera