11 jan. 2012

Något skrockfull, el är det mest tvångstankar?!

Tvångstankarna i nuläget är att jag måste utöva buddismen något mer. Jag kommer alltså inte få en lägenhet innan jag börjar ge tillbaka mer till omvärlden. Liksom ta från de rika och ge till de fattiga.

Idag räddade jag isbjörnar. Förra gången var det en hungrig unge.

Jag blir galet ledsen över att isbjörnarna drunknar. Blir skogstokig när man inte tar klimatförändringarna på allvar. Så fort det blir några minus så skrivs det flitigt överallt (läs fejjan bl a)  att man efterlyser de så kallade klimatförändringarna, IDIOTER!




Sms:a till 72900


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag kan glädja dig med att isbjörnarna inte drunknar. De mår ganska bra numera till skillnad från 1967 då de var utrotningshotade. Man tror att det fanns så få som 10 000 isbjörnar då, nu finns det 20 000 - 25 000.

    Det kanske är en överaskning för dig men isbjörnarna är inte listade som utrotningshotade. Faktum är att man skjuter minst 500 djur varje år på licensjakt och ytterligare ca 300 genom tjuvjakt.

    Hälsar
    /Lena

    SvaraRadera