24 mars 2012

Åånäj är lördagen slut nu

Blev ju fullt upp idag. Åkte in till människobyn för ett nytt försök att få bilen lagad.

Hamnade på vintagemässan och väl där hittade jag en ack så vacker brosch. Den guldpråliga i mitten, den med papegojan på, den skulle göra sig väl på min kappa. Lite i saftigaste laget med 600 kr, synd.



Mobilbilder som i vanlig ordning blir värdelös i upplösning, why?



På mässan såg jag en favoritbloggerska till mig, Elsa Billgren. Tog inga starstruck bilder så därför får ni hålla tillgodo med en suddig hatt eller två.



En fendi weekendbag som eventuellt får flytta hem hit imorgon. Då tar jag med kameran tror jag bestämt, så här kan vi inte ha det.





Sedan hamnade vi på 5 årskalas med god mat och smaskens tårta.

En bra dag alltså. Live long and prosper.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar