10 mars 2012

När fan började det heta mello?

Vem har kommit på det egentligen. Precis när det hela inte kunde bli löljigare.

I vilket fall så tittade vi i år och det fanns ju verkligen något för alla. Klitus klitu deltog för dom med humor. Det fanns något för de dansanta, något för bögarna, flatorna, han/hon/hen, raggarna, ballad mjukisarna och för de helt utan ett musikaliskt öra. Spännande mix. 

Vi festade till det med Quesedillas, i micro, äkta spanskt..

Förresten så vill jag dementera påståendet om att man kan vila sig frisk, tillåta sig vara sjuk och jadijadiblabla. Jag var ju sjukare än nånsin idag när jag skulle jobba, lock för öronen och smittbärande nysningar all over the place. 

Tur att man är hjälte och ska jobba imorrn igen. Är ganska säker på att någon kommer tacka mig för det. 


Nu ska jag lägga mig, utan att lägga någon större vikt i att Toni härmade mitt utseende med en ful grimas(grimasch).

Heippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar