13 mars 2012

Prinsessan på ärten

Ligger och vilar i vår skyhöga säng. Det är som en tron med tv:n framför och kuddar all over. Hera stackarn tar sig knappt upp. Ibland tar hon så mycket fart att hon ramlar ner på andra sidan.

Jag har ett film maraton. Kan rekommendera alla Arne Dahl filmerna AAAA+, crazy stupid love AAAA, friends with benefits AAAA, samt huvudjägarna AAAAA och in time AAAA. Prövar lägga in en bild på eländet men datorn känner inte av SD kortet och nu får jag jordens ångest över att jag behöver en ny dator ganska omgående, suck. Min "riktiga" dator gick ju egentligen sönder för över ett år sedan men jag har klarat mig bra på lilldatorn som var en gåva från en vän. Funderar på en stationär, ev mac +  en ipad. Goda tips någon?

Ligger också och drömmer mig bort lite grann. Man hör flygplanen (arlanda) ganska väl här ändå. Undrar vart alla är på väg? Jag känner ett litet sug efter att strosa på en marknad i marocko eller köra ett vinmaraton i Toscana.

Varberg aug 2011

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag heter Andrea Gunnarsson och är reporter på Expressen. Jag håller på med en artikel om svordomar och skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som gillar att svära och det verkar ju du göra :) Har du kanske lust att ställa upp på intervju och med bild? Jag kan nås på andrea.gunnarsson@expressen.se och 072-232 85 18.

    Mvh,
    Andrea

    SvaraRadera
  2. Ja hon har ju ett ytterst ovårdat språk!

    SvaraRadera