27 mars 2012

muffbetraktelser

Idag har jag börjat med PT, den som ska få mig i form är Bea Amundsson från metropolen Hede. Ett glatt återseende då vi umgicks i gymnasiet senast. 

Jag kan ju säga så här, att efter en kvart så låg jag på golvet, kved och bad om nåd. Sa att jag ångrade mig men hon lät mig inte gå! Jag låg raklång med ansiktet ned mot en nersvettad gammal madrass men tänkte att om inte bacillerna skulle ta livet av mig så skulle hjärtat i vilket fall sprängas så det var sak samma, jag skulle ändå döden dö..

Vi vilar lite nu innan jag behöver åka och jobba.




Tvingades duscha på gymmet trots att jag gärna undviker nakna människor, utan att åtminstone presentera mig först.

Det är något särskilt underligt med människor som står och visar muffen provocerande länge. Det är ett beteende som känns väldigt medeltida.


1 kommentar:

  1. Bra jobbat. Bea har ju även varit duktig skidåkare, så kämpa på ni, jag tar emot i målet ;-)

    SvaraRadera