28 nov. 2009

Avelsförbud på människovalpar

Det borde helt klart införas. Alla som kan, får skaffa barn, det är ju helt sjukt egentligen. Vill nog inte hänga ut mig mer, för att förklara detaljerat men ni kan ju koppla själva. Vissa bör inte ha barn och ut i samhället kommer snorungar som inte kan skilja på rätt och fel.

När jag och Chatrine var kanske 11 då skulle vi döpa om oss till Destiny och vad var det nu, fan och hans moster kanske, minns inte det andra. Hörde häromdan om liten tjej som hette just Destiny och jag började gapskratta. Utan att någon fattade varför såklart, det är nog lite praktikanten Jerry över mig! Ja i alla fall så fick jag ju min teori bekräftad. Lilla Destinys mamma kanske är i min ålder men ännu inte har vuxit upp. Hon tyckte nog fortfarande att det var ett skitfint namn. Ja ja men hajar ni, ta lite ansvar för fan:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar