8 nov. 2009

Nån som har lugnande till övers??

Jag är lite nervis, ska ju börja min praktik på gina tricot imorrn. Inte rännskitenervis men lite dallrig i knäna är jag allt.

Alltså jag har ju inte gjort ett handtag sedan slutet av augusti och det har varit så skönt att slippa. Kommer jag ens orka jobba;) Nä skämt åsido så är jag lite skraj att de ska köra med mig, de är inte riktigt tanken med den här praktiken. Har skrivit ett helt A4 med förslag på projekt jag kan göra så hoppas att jag sätter ribban då.

Nä nu ska jag kolla medicinlådan och se om det finns nåt gott:) Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Ett helrör morfin till dig från mig. Kanske vi ska dela? Känner mig också nervös./Vikki

    SvaraRadera
  2. jaadå jag kommer ;) hoppas det har gått bra änsålänge! :) kram

    SvaraRadera