20 nov. 2009

Men dra åt helvete va irriterad jag blir

Jag är irriterad på vad som hänt i den här artikeln. Det är ju ett problem i dagens samhälle, finns många hundägare som borde hålla sig till hamster men hela grejen, vansinnigt. Snutjäveln håller på å kissa på sig. Mest irriterad är jag däremot på puckot som kommenterat den, brann av lite!

Skrivet av UNDRANDE:

Vad händer om jag får in en hund på min tomt och känner mig hotad och skjuter den.

Skrivet av MIG:

Ursäkta mig "Undrande" men vad är det för jävla kommentar??? Använd du bössan i skogen där den hör hemma...

Känner du sig hotad så spring då in och stäng dörren om dig, ring polisen!!!

Jag törs vara fördomsfull nog att säga, att du kan inte skilja på en hotfull hund och en ras som SER "farlig" ut. Det här problemet är knappast något som löses av att du skulle börja skjuta familjekära pitbulls.

1 kommentar:

  1. Aha, sätt muspekaren på "den här" så kommer du till artikeln. Får fixa länkfärgen.

    SvaraRadera