1 nov. 2009

Bacillusker från verkligheten


Jag var ensam inne i en butik igår, inte själv men utan sällskap. En kvinna hostar och jag drar blixtsnabbt min sjal över ansiktet och utbrister svinis... Jag kastar mig åt motsatt håll för att undvika duschen.


Å nej, det här har ju varit ett skämt mellan vänner, en kul grej bara. Ingenting man kör själv, då är det liksom inget skämt längre. Det är blodigt allvar!


Visste du att en nys sitter kvar i luften 24 timmar innan den når golvet!! Skulle behöva få tag på Darth Vader och höra vart han köpt masken.

3 kommentarer:

  1. titta! du har fixat kommentarstjofräset :)

    du är för härlig du :) du kanske ska prova burka i några månader? ;)

    SvaraRadera
  2. meeen herregud.... de tog 2 dar att förstå sig på de här......

    SvaraRadera
  3. blev ändå inte rätt.... men nu ska de väl bli bra..

    SvaraRadera