17 feb. 2010

Jag är för en gång skull mätt

Har lunchat med farmor på hotellet idag. Är egentligen dödssjuk men måste ju passa på när vi väl ses. Undra om man kan skapa mättnadskänslor med hyptnos?? Just idag är jag dödligt sjuk så därför blev jag mätt, känns bra. Ska börja vara sjuk oftare.

Såg ni outsiders nyligen? Är övertygad om att min farmor också lider av fettfobi!! Så här ser ett samtal ut.

Jag: bla bla bla fint väder

Farmor: Tjocka ungar är dom där, stor, fet och tjock. Man dör i förtid om man är tjock.

Jag: tystnad

Farmor: Du är också kraftig.

Jag: Ja det blir så ibland.

Farmor: Du som var så fin och mager!

Jag: Öhh hmm ja jag vet inte om det är nyttigt att vara mager, skulle behöva hitta någon
mellanting.

Farmor: Ja man blir sjuk om man är tjock vet du.


Haha man får ju bita sig i tungan en och annan gång men är hon på humör så är det en go gumma!!! Kan ju höja en varningens finger för de som tycker att man alltid ska säga vad man tycker och tänker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar