16 feb. 2010

Vart har jag hållt hus egentligen??

Jo vars, bara bra med mig. Jag sitter här på hemmet, lyssnandes på radio p4, skrockandes till gamla godingar.

Jag har också varit på soft yoga idag, GRATIS såklart! Ni kan ju gissa vilka som var där:) Jo det var jag, min mor och pensionärerna. Det var ungefär samma rusning som gratis kaffe och kaka på konsum. Det var en härlig stämning, flera av min 88 åriga farmors vänninor var där. Vissa var vigare än mig!! Jäklar i min lilla låda, de kunde ju räta ut baksidan av benen på ett sätt som jag aldrig kunnat:) Ja man har mycket att lära!!

Har såklart också firat fettisdagen på villan, gillar egentligen inte semlor men vad gör man inte för att fira sin ålderdom. Saknas bara att jag börjar dricka kaffe från fat och äta semlan med varm mjölk.

//Jag önskar eder en glädjefull dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar