10 feb. 2010

Köttklister!

Jag avlider! Sverige har visst röstat ja och därmed godkänt klistret, trodde att jag bodde i Sverige men har inte varit medveten om någon omröstning. Snart finns det inget jag kan äta som inte nån äcklig människa snuskat med. Måste plundra mammsi och pappsis frys på kött och fisk. Eventuellt ska jag styra mot en ren när jag åker till Funäs imorrn. Då får jag fräsch mat på bordet för ett tag iaf;)

Undrar lite över hur de gör med kycklingen. Om de inte använder klister på kycklingfileérna, så måste ju slutsatsen bli att kycklingarna är stora som en struts. Hmm äckel värld, äckel människor, äckel mat.

//Tvingad till svält

2 kommentarer:

  1. the drunken allvetareons feb. 10, 11:39:00 em 2010

    det kunde varit värre. hade dom röstat nej och storebror eu sagt jag lyssnar inte på lilla sverige så hade även storkök och cateringar fått använda det, nu röstade dom ja så dom fick nått att säga till om

    SvaraRadera
  2. Vilken rackare att se ngt positivt i det här då.

    Det betyder att jag kommer äta ute i fortsättningen också!

    SvaraRadera