11 feb. 2010

Kolla lillmuppan


Vad mallig hon är när hon får sitta med bälte istället för i bur!!


Vi kom fram tillslut. Hade ett stopp i Sveg, Århus Lena var på besök hos Marie så det var ett glatt återseénde. Konstigt att ingen av oss blivit äldre??


Vet ni vad som stör mig å det yttersta?? Jo medtrafikanter!! Jag har bland annat skottpengar på sådana som inte slår av helljuset i tid, jag är ju extremt ljuskänslig (Obs mammsi sa till mig när jag var liten och ute i snön att jag var tvungen att ha på mig solglasögonen, jo tjena).


Idag riktar jag min ilska mot de muppar som ligger på tok för nära, utan att vilja köra om!!! Alltså vad är problemet?? Det är miljoner renar, det är trampat precis överallt och dom envisas med att ligga alldeles bakom. Tror dom att de kommer hinna se och stanna i tid eller får bilen plötsligt vingar??


Tack å gonatt!

1 kommentar: