12 apr. 2011

Bra skit


Visst är det så att det är dåligt med kvalitativ tv. I´d rather be caught dead än att titta på ensam mamma söker, bonde och resten av härket, sorry..

Usch vad surt det lät. Kontrar men att hylla några produktioner som håller lite klass. Typ mastiff har en del bra grejer, hemlige miljonären var ju fantastiskt och så mycket bättre var det bästa på mycket länge. Sen skadar det ju inte att roomservice sadlat om till en svensk variant av extreme home makeover.

Nu har jag fastnat för Pluras kök som är snyggt filmat och en konstnärlig produktion. Mina hyllningar trots att Plura inte är min idol. 


http://www.pernillaandersson.com/wp-content/uploads/2011/03/IMG_2433.jpg



Mitt icke befintliga tv tittande beror väl inte på ovilja alla gånger, Utan det är mitt taskiga minne som sätter käppar i hjulen igen, jag kan helt enkelt inte passa sändningstiden. 

Vad tittar ni på gänget, skit eller?

1 kommentar:

  1. så mycket bättre var helt kanon och den hemlige miljonären såna gillar jag. typ bigbrother robinson ensam mamma m.m. jag klarar inte av sånt det är sånt dj....a dravel att man undrar om tv bolagen är lika korkade vad är det att se... en massa idioter som förnedrar varandra i tv ....wow vad intressant SÄGER BARA SKIT SKIT...

    SvaraRadera