30 apr. 2011

Ska man börja så smått igen!

Undet frånvaron har jag varit barnvakt till min minsta systerdotter, 7 år. Vi har varit på disco och druckit drinkar, hon ramlade ner från baren. Nästa dag ramlade hon ner för trappen och slog sig blodig.

Syrran påpekar att det är svårt att få tag på bra barnvakt.







Tur att Ifåån är en bra barnvakt eftersom mina nerver ligger på utsidan för stunden...






Sen drog vi igen. Här är Hera både i Sverige och Norge







Där blev vi stoppade i tullen och bil nr 1 berättade att vi i bil nr 2 hade både MASSOR av vin och en hund utan papper med oss. TACK för det gänget!

I Röros åt vi den obligatoriska softisen= mjukglass, på den har jag sjokoladeströ som är oboy, mums!!






Sen pizza!







Vi var 12 pers, det kostade väl 18000 kanske







I morse bjöd Tante och onkel oss på frukost, det var snillt!! På köpet fick vi 1,5 timmes prommis så nu är jag smal som faaan.

Utöver det här så har jag gjort massor. Varit en del hos farmor och det är ju ingen ego boost direkt. En dag fick jag ingen godis för att jag var för fet och nästa dag påpekade hon hur dåligt det var att vara nästan 30 och arbetslös!

Schyrre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar