8 apr. 2011

Looking good

Hej hej! Även dagens pluggpaus tillbringades på stan. Rean har ju börjat så det är kul att titta lite, trots att det är självplågeri när man inte kan handla:)

Testade en byxdress från h&m rean som jag inte kan sluta tänka på. Brukar ofta säga att jag ska köpa en sådan när jag blir smal men den här satt bra ändå. Gillade den massor men så satte mina fläskiga armbågar stopp för allt:( 

Du då, är du shoppingmogen eller rea-handlar du en massa skräp? Själv har jag sparat massor sedan jag slutade impuls rea shoppa.

                            



1 kommentar:

  1. men den där satt ju verkligen superfint på dig :D

    Kanske kan unna dig ändå, trots fläskiga armbågar ( och föresten, kan man ha fläskiga armbågar?)

    Själv är jag nog inget av dom. Jag är snarare den där som skulle behöva typ hela H&M men i brist på ekonomiska tillgångar (fint ord för luspank) får jag sy in det jag har så jag inte tappar det :D

    Tack för kommentaren igår.

    kram Hannah

    SvaraRadera