23 maj 2011

Menlösa befolkning!

Efter en otroligt produktiv dag så finner jag mig själv sittandes i koma. Har gjort allt från kvittera nycklar och tvättat bilen, till att ha räddat en "självmordsfarbror" i rullstol.

På tal om det så är jag irriterad på omvärlden som alltid tycks titta på, istället för att agera. Undrar varför folk är så mesiga, är det rädsla för att synas, att kanske göra fel? Jag ber till gud att jag aldrig råkar ut för något och blir beroende av omgivningens hjälp.

Har inte gjort det jag skulle alltså men lyckades ändå utföra saker jag glömt göra andra dagar. Nöjd ändå alltså! Har ingen bild på varken en farbror, en rullstol eller en farbror mitt i vägen, men vegetarianen Hera fastnar ju alltid på bild.



Dagen slutade, alltså med en sallad och chillande i goda vännens lag. Trappan vid ån är en av mina favoriter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar