4 maj 2011

Min tro:)

Jag är ju Buddist men ibland så svävar jag iväg och fokuserar på sådant som inte är viktigt. Det materiella får gång på gång för stort inflytande och då gäller det att rensa. Klädhästen som jag investerat i för att kunna röja bort kläder är lite motsägsfullt, det bästa köp jag gjort på länge.

Belöningen för sin filosofi får man ju i form av karma och jag känner redan att det hjälper. Får återbetalning på en räkning:) Har vänt paddan i hallen åt rätt håll och dessutom krattat min zenträdgård,som tydligen hade råkat ut för stormväder. (visar den en annan dag)

Är i valet och kvalet på om hyndans korg ska kastas. Den har dock sett bättre dagar men om hon blir uttråkad här hemma så är det rätt skönt att veta vad hon tänker käka på...



Det här är kläder från garderoben, men även källaren är full av plagg och annat bråte som ska säljas.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar