22 maj 2011

Tar inte så hårt på söndagsvilan

Tvättar OCH VIKER kläder. Normalt så brukar de ligga kvar i rentvätt påsen till jag använder dom och sen åker dom i en annan smutstvätt påse. Det är mitt största husfru knep, det och att använda papperstallrikar.

Den här tavlan hänger på väggen här hemma. Ett kupan fynd som skrämmer livet ur dom flesta. För mig är den mest bara fin utan att det ligger någon större religiös symbolik bakom den. 

Det var väl allt för idag. Morgondagen kommer förhoppningsvis bjuda på storstädningen i källarförrådet, samt en jakt efter ett 10 kronors livrem på kupan här bredvid, håller tummarna!  

1 kommentar:

  1. Tack tjejen...
    Att bo så här är som att vara med i en dokussåpa:)

    Fick tag i mina röda träskor så jag var så nöjd med dagen:)
    kramisar..i veckan kommer Elsa, hur har du det på fredag?

    SvaraRadera