27 mars 2010

It´s all about motivation

Året är 2010 och befolkningen är väl känd med allehanda vikt nedgångsmetoder, så även jag.

Fattar egentligen inte vad problemet med mig är. Jag trivs inte när jag är större, jag vill gå ner i vikt. Jag liksom alla andra med samma problem vet vad jag ska göra, hur jag ska äta men jag gör det inte.

Sitter här och muttrar lite, skäller på ämnesomsättningen och förbannar att jag slutat röka. Det kommer visst aldrig riktigt igång igen efter rökningen. Då gäller det att gräva djupt och se till alla andra fördelar med att vara rökfri.


Mitt morgontrötta jag är på väg till gymmet nu nämligen, det är därför jag är så bitter. Varför kan inte jag som älskar mat, bara kunna äta vad fan som helst. Nä det är bara benrangel som får äta, orättvist!!

Hoppas att inte svett Bob är där!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar