31 mars 2010

Viktmotgångar, man får för fan svära!

Tänkte berätta hur min dag började, jag vägde mig nämligen.

Efter vägningen konstaterade jag att jag inte gått ner ett endaste jävla gram, trots att jag kämpat så in i helvete, jag börjar gråta. Stormar till gymmet, förbannar personalen och deras levnadssätt, säger att allt är en bluff.!!!! Fick standardkommentaren "du kanske har byggt muskler". Låt säga att det är så, att jag alltså skulle utöka min nuvarande kropphydda med muskler, hur fan skulle jag då se ut?? Som hulkens syrra eller vad.

Åtgärder:
  • Avstått min stora last DESSERT hur länge som helst.
  • Ätit nyttigt, regelbundet.
  • Tränat regelbundet i 9 veckor och av och till innan det.
  • Klivit upp tidigt som fan för att träna (OBS kl 8 !!!!)
  • Käkat omega 3

Behöver jag förtydliga att jag är skitless och vill lägga mig ner och dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar