20 mars 2010

Socialt freak?

Ruschade hem från Borlänge för att hinna träffa på Tesa Tessan G. Riktigt trevligt må jag säga!

Hon släppte dock en bomb för mig, som fick mig att överlägga inläggning på psyk, för min egen del alltså! Vår vänskap började i Sveg och så flyttade hon från Gävle till Karlstad för 8 år sedan (tydligen). Efter det så har vi bara setts ett fåtal gånger. Nu till kuggen, jag ser henne som en nära och god vän och hade ingen aning om det här tidsperspektivet. Jag vet att jag är en obotlig tidsoptimist men jag förlorar alltså inte bara minuter och timmar längre, utan hela år.

Jag är inte bara osocial, jag är asocialt osocial.

Skärpning nu, jag svär att jag under den närmsta framtiden ska pröva kontakta alla kära vänner. Jag känner mig verkligen hemsk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar