6 mars 2010

Spådomar

Idag har jag varit och spått mig, superkul! Om alla skeptiker som läser det här kunde höra av sig till mig, så ska jag boka en tid till er med. Det är rädslan för att det är på riktigt som skrämmer er och det är samma rädsla som gör er till skeptiker....


Innan hon började spå mig så frågade hon om det spökade hemma, och påpekade min skydds-ande! Alla som känner mig vet att jag har en och annan molgan här hemma...

Hon sa naturligtvis massor med saker men hopplöst att komma ihåg allt på beställning. Staplar upp en del och vissa saker är for my ears only. Det här är alltså saker som hon påstår och som man inte svarar något på.

  • Lik min mamma till utseéndet.
  • Dålig rygg, måste fortsätta gymma. (Livslång historia av ryggproblem, har skolios)
  • Eventuellt utomlandsflytt.
  • Kommande jobbsituation- Kommer slåss om ett arbete som flertalet karlar vill ha. Ej arbetslöshet. Kommer också fortsätta klättra och inte nöja mig.
  • En del kommande ströresor, nån över vatten.
  • Gillar att laga mat, måste ta tag i det faktum att jag måste äta bättre.

Vet ni nu blev jag blank. Ska gå å rulla lite sushi och se om jag kan komplettera lite senare. Ha en superbra lördag så länge. //Puss

4 kommentarer:

  1. åh jag vill också spå mig! det skulle vara roligt :)

    SvaraRadera
  2. Hon är jätteduktig. Du ska få numret.

    SvaraRadera
  3. Ströresa över vatten, det måste ju bara betyda till Gotland Anki. ;)

    SvaraRadera
  4. Japp Hannah, nu kommer jag till dig:)

    SvaraRadera