22 juni 2010

Inte ens 30 år gammal!

Nu tänkte jag pröva släta över mitt förra inlägg men faktum kvarstår att jag är obotligt glömsk. Korttidsminnet är borta sedan länge, blott 28 år gammal.

Vad gäller hyran och andra räkningar så är det väl ingen överraskning att dom kommer varje månad men är trots det som BORTBLÅST. För några månader sedan så har jag gjort så att alla mina räkningar betalar sig själva, bra skit:)

Inatt kom jag på att jag borde ha postat ett JÄTTE viktigt brev för ca en månad sedan.

När jag körde hem från arlanda idag så skulle jag svänga in i Gränby för att hälsa på en klasskompis. Tror ni att jag kom ihåg att svänga av??? Kom på det efter några mil så jag fortsatte hemåt.

Nu hoppas jag att ngn kunnig hjärnforskare råkar googla KORTTIDSMINNE, SYREBRIST TILL HJÄRNAN, FÖRVIRRING. Så att jag kan gå till botten med det här problemet.

För att svara på Matildas förslag om telefonpåminnelser så använder jag mig av det dagligen. Problemet är dock att det tar mitt minne 1 sekund att glömma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar