3 juni 2010

Skitpissdag

Man får vara deppig ibland, det vore väl konstigt annars. Det gäller bara att ta sig i kragen så att man inte lägger för mycket energi på det dåliga.

En bra regel är att bara tänka på det dåliga i 1 minut, sen slår man bort dom tankarna. Idag bölade jag oavbrutet i säkert 3 timmar, vilken nolla. Nu är jag på banan och inser åter igen att jag är ansvarig för min egen lycka, det är dumt att låta andra sätta förutsättningar för hur man ska må.

Min fantastiska lärare har varit på besök nu på eftermiddagen. Ett möte med honom och min handledare var väldigt upplyftande och nästan lite pirrigt, två stora förebilder som båda gav mig väldigt god feedback.

Nu till min firma, har du kommit på något ännu???

AB Consulting
ACB Consulting
Solucions consulting

Hjälp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar