9 feb. 2012

Flytteliflytt

Nu har vi alltså flyttat till Valsta/Märsta. Det känns förjävligt, ungefär lika illa som en flytt till Hofors (läs jätte illa). 

Kalla mig otacksam och jag tar det som en riktig karl. Det är mina förhoppningar som inte uppfyllts. Hoppet om att under en period kunna leva ett socialt liv med mina vänner. Spontanträffa polers, middagsbjudningar och vinkvällar på stan. Åt skogen med det, alla bor väldigt långt borta. 

Så, nu känner ni till läget, dags att göra det bästa av det. Utanför dörren finns ett eljusspår, vi kan låtsas att jag vågar mig ut i mörkret för att utnyttja det. Hälsa (läs smal och snygg) är ledordet för 2012.

Ett par platser i ordning iaf, delvis kök och vardagsrum. Vi låtsas om som att sovrummet inte finns, det är nämligen kartonger och bråte från golv till tak. 

Nån som vill komma till Märsta och viiina???


1 kommentar:

  1. Ja du är ju nära Arlanda iallafall.... Och Sigtuna är fint att promenera i... Sen är det bara en kvart på E4an söderut till Sollentuna och oss. :D

    SvaraRadera