19 feb. 2012

Träningsdeklaration

Har "mätt in mig" nu efter en månads hälso period.



- 22 cm runtom på kroppen varav - 7 runt midjan och 4 på tjockaste "kurvan" höfterna. Törs inte väga mig med rädsla för bristande motivation. Ingen hanterar motgångar så dåligt som jag..

Vet inte om det räknas som bra kosthållning när man för 30 sekunder tappar kontrollen om hjärnan och proppar smågodis som om det vore NO tomorrow. Vore jag dessutom inte så jävla lat så skulle jag kunna göra underverk snabbare.

Jag har lyckats gå upp ett par cm också runt lår och armar, inte ok. Fast gubben säger att jag är hård om röven, den kommentaren är ju nästan värt ett ligg.

Jag kämpar på. Målet är väl egentligen att kunna bära kortärmat i sommar, utan att kräkas när man ser sig i spegeln.


Viktigast är att trivas själv och det hoppas jag kunna snart igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar