13 feb. 2012

Härliga måndag

Har säkert sagt det förut men är det inte bättre med en måndag, hela veckan framför sig. Än att veckan snart ska vara över, deppigt ju.

Min dag har sett ut som följande. Har bullimitryckt allt i matväg för att liksom testa en eventuell magsjuka. Nu vet jag inte längre av vilken anledning som jag vill spy?


Hera får ingen mat förresten!


Min kompis har fått en väldigt efterlängtad bebis, jag är väldigt glad över att Sonny Eriksson äntligen kommit till världen. Så ivrig att jag beställt en present till honom som jag jättegärna vill skvallra om här men då blir det ju ingen överraskning. Inte för att jag tror att hon tittar in här i det närmaste (egogirl) men men.

Sen har vi tydligen fått en mus att föda också. Undra om den är lika sur som Hera när den inte får mat?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar