31 aug. 2010

Den som sa´t han va´t.

Ja jag vet att jag har försummat bloggen de sista dagarna. Mitt mobila internet fungerar väldigt dåligt så det är en anledning. En annan är att jag gjort den där boken som jag fick rabatt på här via bloggen. Ja jag har prioriterat annat men inte fan är det städningen.

Nu vill jag inte skriva namnet här innan jag fått min försändelse men jag rekomenderar ingen att göra en bok via deras sida. Det tog väldigt lång tid och man hade väldigt få valmöjligheter...

Min bok blev i alla fall klar i sistan stund och är fylld med aforismer och naturbilder. Sådär lite härligt upplyftande! Tror att det får bli lite av en vandringsbok då jag inte hade råd att köpa fler exemplar.

Det här är en av de sista bilderna och jag hoppas att boken ger dig en uppenbarelse, att du slår huvudet på spiken hmmpf harkel harkel:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar