25 aug. 2010

Tighty whiteys

Tänkte bara bolla en tanke med er. Vi får ha i bakhuvudet att jag precis vaknat efter att ha jobbat natt.

Vem hänger egentligen upp sina kläder på ett klädstreck? Låt mig omformulera.
Vem hänger egentligen upp sina trosor på ett klädstreck?

Fördomsfull som jag är så vill jag påstå, att det är en äldre generation som hänger upp sin tvätt mitt i en bostadsrätt. Fördomsfull som jag är så tror jag också, att dom inte är fullt så öppna inför intimitet som den yngre generation. Det senaste flugan av "öppenhet" har jag underlag för från apoteket som nuförtiden har en intimitetshylla större än chipshyllan på konsum.

Vart var vi nu, jo. Jag vill inte att mina trosor ska hänga ute på allmän beskådan men det kanske är jag som är gammalmodig? Är inte det på tok för privat? Fast hon kanske inte hade räknat med en nyfiken fotograf.

4 kommentarer:

  1. usch! jag lämnar ALDRIG mina underkläder till allmän beskådan i varken tvättstuga (torkrum) eller ute på altanen (sån här klädhängare). men en gång gjorde jag det av nån dum jävla anledning, och tro på FAN att nån äcklig gammal gubbe hade varit in å rivit ner min tvätt å hängt dit sin egen! >:(

    SvaraRadera
  2. duu, hur gör du för att få stora bilder på bloggen? jag får inte till det :(

    SvaraRadera
  3. Jadu på inställningar och sedan inläggsredigerare. så har jag det nya uppdaterade eller vad det står.

    Det är svårt att lägga bilder bredvid varann men man kan välja extra stor.

    SvaraRadera