16 aug. 2010

Om jag känner mig lite vuxen, jovars!

Jag har ju precis registrerat mig som studerande på umeå universitet. Jag som efter gymnasiet sa att jag aldrig skulle plugga igen! Det finns ju som jag nämnt tidigare lärare som stjälper och dom som hjälper. Örjan Andersson är en av de bättre!

Men du skulle ju söka jobb tänker många av er nu. Det ska jag men jag måste finansiera mitt jobbsökande med förslagsvis csn.

Första dagen i skolan, alltså för 51 veckor sedan, så fick vi skriva ett brev till oss själva om våra förväntningar efter att året gått. Det brevet skulle vi öppna på examensdagen. Om ni läser det så kanske ni förstår varför jag inte kan gå tillbaka efter min tjänstledighet. Lite för privat för bloggen men men!

Hejsi svejsi!

Jaha här är jag!
Helt otroligt jag är så tacksam för chansen och ska förvärva den väl. Äntligen revange för min min del.
Siktar på vg för första gången i mitt liv, inte bara tänker som för att skydda mig själv, utan verkligen uttalar det. Alla ska få veta att jag äntligen satsar!

Jobbet då??? Hoppas att ...... tagit tag i livet, jag får magsår!!! Förhoppningsvis så har jag jobbat mitt sista pass då jag förlorar all min energi där.

Skulle vilja se att jag blivit erbjuden en tjänst, det som ett led av gott utfört projektarbete.

Kanske har jag lämnat Gävle för Sthlm, Oslo eller varför inte Irland eller London.

Hur som helst så hoppas jag att jag känner mig starkare och mer professionell. Att jag kan vara lite hårdare, mindre konflikträdd och välja mina kamper annorlunda!

Mvh Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar